HAKKIMDA

Jinekolojik Onkoloji Cerrahisi Uzmanı ve

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı

Doç. Dr. Alper Karalök

Doç. Dr. M. Alper Karalök 1981 yılında doğdu. Orta öğretimini Adıyaman Anadolu Lisesi’nde yaptı. 2004 yılında Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi’ni bitirerek Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’nde Kadın Hastalıkları ve Doğum ihtisasına başladı.2011 yılında uzman olduktan sonra Etlik Zübeyde Hanım Kadın Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde Jinekolojik onkoloji cerrahisi üst ihtisasına başladı. 2014 yılında jinekolojik  onkoloji cerrahisi yan dal uzmanlık eğitimini bitirip kendi hastanesinde jinekolojik onkoloji cerrahisi uzmanı olarak görev yaptı. Görev yaptığı sürede özellikle minimal invaziv cerrahiler üzerine yoğunlaştı. 2018 yılında Memorial Sloan Kettering Cancer Center, Jinekolojik Onkoloji Bölümünde gözlemci hekim olarak bulundu.  Çok sayıda robotik jinekolojik ve jinekolojik onkolojik operasyonlar gözlemledi. 2018 yılında Doçent oldu. Uzman olarak çalıştığı Etlik Zübeyde Hanım kadın Hastalıkları Eğitim ve Araştırma hastanesinde jinekolojik onkoljik operasyonlar haricinde zor jinekolojik operasyonlar, endometriyozis cerrahisi ve ürojinekolojik operasyonlar konusunda birçok operasyona dahil oldu.
Jinekolojide laparoskopik cerrahi, jinekolojik kanserlerde laparoskopik cerrahi, preinvaziv servikal lezyonlar, over kanseri cerrahisi, nadir görülen over malignensileri, endometrium kanseri’nde sentinel lenf nodu uygulaması, ürojinekoloji özel ilgi alanlarıdır. Yurt içi ve yurt dışı dergilerde yayınlanmış 50’nin üzerinde makalesi vardır.
Evli ve iki çocuk babasıdır

Yorumlarınızı ve Mesajlaraınızı Buradan Bana İletebilirsiniz.